India united

29 januari 2012 - Madras, India

Hoera! Vanochtend trof ik Reinder aan achter de hekken van vluchthaven Chennai. De reis verliep erg soepel en uiteraard was het niet moeilijk om Reinder -met hoedje- als gora (blanke) achter de dranghekken van de vluchthaven te ontdekken. En daar achter stond Steven met zijn grote glimlach.

Heerlijk om Reinder weer te zien. Binnen de kortste keren zaten we in de tuktuk van Steven en reden we luid zingend (althans, Reinder en Steven) naar ons hotel in het stadsgedeelte Egmore.

De geur van India en de verkeerschaos vallen me het meeste op. De geur van India lijkt wel een beetje op wat je ruikt wanneer je een kleine aziatisch toko binnenloopt, een soort supermarkt geur. Voor wat betreft het deelnemen aan het verkeer kan ik alleen maar zeggen dat het 'living on the edge' is. Een tuktukrijder heeft minstens 7 levens (en zijn passagiers ook).

We hebben onze eerste dag gezamenlijk dag in India doorgebracht met een heerlijke lunch, het kopen van lokale kleren voor mij en lekker uitrusten. Onze eerste gezamenlijke dag in India was top!

1. Judith:
    29 januari 2012
    Wat goed om te horen dat je er bent!!Goede reis gehad? Wij worden er blij van. Ga genieten he lieverds. Wij zijn nu nog even in hte land van Bartje maar morgen gewoon weer thuis.. En jullie? Ik wacht op de volgende blog... We mailen!
    Dikke Hollandse kus.MUAH!
    Robert-jan en Judith
  2. Sandra:
    Hey Zusse,

Je outfit zag er top uit. Ik mis alleen die stip op je voorhoofd en de hennatekeningen op je handen nog haha. Blijf ons maar jaloers maken met jullie verhalen en het prettige klimaat...

Dikke knuf je zus
  3. Barbara en Haico:
    Berryl,
    Fijn om te lezen dat je ook goed bent aangekomen. Foto van je outfit mis ik nog, maar die zal ik vast nog wel zien. Geniet samen van India en laat ons meegenieten van de verhalen.

groetjes
  4. Alie:
    Hoi.
    Fijn om te horen dat jullie weer samen zijn.Geniet van jullie tijd daar!
    Liefs van Alie
  5. Joke:
    30 januari 2012
    Fijn dat de reis voorspoedig is verlopen. Het grote genieten kan beginnen. Veel plezier.