Naam:
Foto’s:
2219
Video’s:

Over ons

Eind 2010 hebben we besloten het roer om te gooien. We hebben ons huis verkocht en onze baan opgezegd. Alle gouden kettingen doorgeknipt. Sinds juli 2011 wonen we tijdelijk op camping Seveningen in een klein studiootje boven de receptie. We genieten iedere dag van deze heerlijke plek met uitzicht over Kampen en de ijssel en zijn in een korte tijd veranderd in ware camping gasten..

Over onze reis

Medio januari vertrekt Reinder naar Chennai, India. Zelf vlieg ik zo'n twee weken later naar India. Reinder zal kwartier maken en enkele ashrams bezoeken terwijl ik zelf nog even doorwerk en ondertussen uitbundig afscheid neem van vrienden en familie.

Bezochte landen

Wij hebben 40 landen (16%) bezocht:

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Ecuador, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Ierland, India, Indonesië, Italië, Laos, Luxemburg, Mexico, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oeganda, Peru, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zweden.