We gaan weer!

11 juni 2016 - Kampen, Nederland

Ja hoor, het is weer zover

Na 3,5 jaar geaard te zijn op Hollandse bodem stoffen we onze rugzak af en trekken we weer onze reisschoenen aan. Deze keer hebben we Zuid Amerika als reisbestemming gekozen.

Op 27 augustus a.s. vliegen we naar Bogota, Columbia. Daar begint ons avontuur van ongeveer 6 maanden.

De komende twee maanden staan in het teken van afbouwen van onze opdrachten en het systematisch afwerken van onze actielijst om goed voorbereid het land te verlaten.

Allemachtig, wat hebben we er weer zin in!

Het aftellen is begonnen :o)

1. Jacqueline Kelderman:
    12 juni 2016
    Allemaggies, daar gaan jullie weer! Wat ontzettend leuk.
    Ik wens jullie alvast heel veel plezier met deze reis, wederom een hele fijne tijd toegewenst en ik verheug me nu alweer op de mooie verhalen! Het ga jullie goed! Hartelijke groeten, Jacqueline.
  2. Ankie Pot-Vlaskamp:
    12 juni 2016
    Wat een geweldig vooruitzicht voor jullie! Wij wensen jullie een een fantastisch avontuur, geniet ervan en wij volgen jullie verhalen weer! Groetjes Marcel, Ankie en kids
  3. Greetje:
    15 juni 2016
    Wauw, wat weer een vooruitzicht. Ik wens jullie een fantastische reis toe en ga me weer verheugen op de verhalen! Hartelijke groet, Greetje
  4. Edith:
    19 juni 2016
    Jemig wat kan ik mij voorstellen dat jullie hier weer enorm naar uit kijken :-). Ik verheug me al weer op de verhalen en foto's!
  5. Ingrid:
    22 juni 2016
    Wow, dat we dit weer gaan mee maken, verheug me er nu al op.
    Zo leuk dat we weer op afstand mogen mee reizen met jullie.
    Ik hou jullie dus in de gaten, haha

Liefs uut Grunn!!
  6. Jan de Haan:
    24 juni 2016
    Naast jullie verhalen vind ik het ook weer leuk reacties van oud collega's te lezen.
  7. Barbara:
    13 juli 2016
    We hebben nu al weer zin om jullie verhalen te lezen en mee te genieten.
  8. Leidie Bol:
    11 augustus 2016
    Gaaf om jullie weer te kunnen volgen! Veel plezier en liefs, Leidie
  9. Muriel:
    11 augustus 2016
    De eerste kennismaking met jullie reislog, veelbelovend!
    Ik verheug me op jullie verhalen. Heel veel plezier!!!