De dag voor vertrek

13 januari 2012 - Kampen, Nederland

Vrijdag 13 januari 2012, de dag voor mijn vertrek. Ik ben er klaar voor! Afgelopen zondag een fantastich en warm "afscheidsfeestje" gehad! Voor het eerst merkte ik van het hoofd naar het hart te zakken, kriebels in de buik. De reis gaat nu echt beginnen. We gaan vele dierbaren een hele lange periode niet meer zien. Iedereen super bedankt voor deze onvergetelijke zondagmiddag.
Morgen word ik naar schiphol gebracht door mijn ouders, Berryl haar ouders en zus en zwager. Dat zal wel weer een bijzonder moment worden. Weer "afscheid" nemen van dierbaren.... Ik vlieg om 15:00 uur naar Dubai waar ik een paar uur moet wachten voor mijn andere vlucht naar Chennai, India. Ik land daar om 08:15 uur lokale tijd. De eerste 4 nachten heb ik een hotel geboekt in het centrum. Ik ben erg nieuwsgierig naar de eerste indrukken die ik ga opdoen in dit bijzondere land! Berryl vliegt 2 weken later naar chennai en ik zie nu al uit naar onze hereniging!

1. Lastpostjes:
    Lieve Pipo,
    We zouden wel graag een muisje willen zijn...
    Pas goed op jezelf en geniet met volle teugen!!!
    Dikke knuffel,
    Vidar & Tabitha
    Daniël & Benjamin & Ruben
  2. Yvonne Lipman:
    Hoi Sjaakie,

Het is bijna zover, morgen ga je aan je droomreis beginnen. Ik wens jullie een geweldige tijd, volop genieten en kom gezond weer terug. Ik ga jullie zeker volgen.

Groetjes Snuitje
  3. Martine Bakker:
    Hey kabouter,

Een hele mooie tijd gewenst! en vooral genieten!
    Ik zal je site blijven volgen.

Groetjes,
    Martine
  4. henk en jenny nieuwenhuis:
    dag sportman & vrouw
    Reinder en Berryl, het gaat jullie goed de komende tijd, en pas goed op jullie zelf.
    Mijn vrouw en ik blijven je volgen.
  5. Ingrid:
    He grote REUS,
    wat een spanning, zelfs bij ons,haha
    We gaan op Internet volgen of je daadwerkelijk de lucht in gaat morgenmiddag vanaf Schiphol op weg naar......
    Liefs van Jacoba & Ingrid
  6. Rudi en Annet:
    13 januari 2012
    Reinder en Berryl, geniet van jullie reis en wij vinden het leuk om jullie te volgen.
    Groet, Rudi en Annet
  7. Sandra:
    Hey Reino,

Het gaat helemaal goed komen. We zullen er morgen voor zorgen dat je op dat vliegtuig stapt en de komende weken zullen wij op mijn kleine zusje passen. Over 2 weken schoppen we die ook het vliegtuig in en is ze weer jouw zorg :-)

Tot morgen
    San
  8. Barbara en Haico:
    14 januari 2012
    Reinder we hebben net gezwaaid naar je vliegtuig. We zagen hem boven kampen vliegen.
  9. Johan:
    14 januari 2012
    we zullen je wel missen met fitniss maar ik hoop dat je het heel goed naar je zin hebt groetjes johan
  10. Pieter en Bianca:
    14 januari 2012
    Daar ga je Knutt! Geniet er van, want voor je het weet zie je de Nieuwe Toren weer....
    Gr. Hoeness
  11. Greetje:
    17 januari 2012
    Hoi Reinder,

GENIET van deze fantastische mogelijkheid om meer van de wereld te zien!

Groetjes,
    Greetje